Abr 11, 2018

El Director de TIDES, Carmelo León será uno de los cuatro Ponentes Principales que abrirán la Sesión Plenaria del III International Conference on Tourism & Leisure Studies el próximo 17 de mayo en el Princesa Yaiza Suite Hotel Resort de Lanzarote.

Junto con Carmelo León, los Ponentes de la Sesión Plenaria serán:

Maria Gravari-Barbas; Director, Institute for Research and High Studies on Tourism; Coordinator, UNESCO Chair “Tourism, Culture, Development," Paris 1 - Sorbonne University.

Don Getz; Professor Emeritus of Tourism, Tourism Department, University of Calgary, Canada.

Simon Hudson; Endowed Chair, Hotel, Restaurant and Tourism - Center Director, Smartstate, School of Hotel, Restaurant, and Tourism Management, University of South Carolina, USA.

Acceda a la Web del Congreso haciendo click aquí

Carmelo Plenaria