Martín, J. C., Mendoza, C. and Román, C. (2013). An Exploratory Analysis of Customer Satisfaction in the Extrahotel Industry. En I Foro Internacional de Turismo Maspalomas Costa Canaria. Congreso Internacional de Destinos Turísticos, Competitividad y Emprendimiento en Tiempos de Crisis (pp. 374-400). Canarias, España: Editorial Servicio de Publicaciones y Difusión Científica de la ULPGC, ISBN: 978-84-9042-090-4.

Martín, J. C., Mendoza, C. and Román, C. (2013). An Exploratory Analysis of Customer Satisfaction in the Extrahotel Industry. En I Foro Internacional de Turismo Maspalomas Costa Canaria. Congreso Internacional de Destinos Turísticos, Competitividad y Emprendimiento en Tiempos de Crisis (pp. 374-400). Canarias, España: Editorial Servicio de Publicaciones y Difusión Científica de la ULPGC, ISBN: 978-84-9042-090-4.

Instituto Universitario de Turismo y Desarrolo Economico Sostenible
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.