Domínguez-May, R., Poot-López, G.R., Hernández, J.M., & Gasca-Leyva. E. (2020). Dynamic optimal ration size in tilapia culture: Economic and environmental considerations. Ecological Modelling, 420,108930.
Read MoreSuárez-Vega, R., & Hernández, J.M. (2020). Selecting Prices Determinants and Including Spatial Effects in Peer-to-Peer Accommodation. ISPRS International Journal of Geo-Information, 9 (4), 259.
Read MorePedroza-Gutiérrez, C., & Hernández, J. M. (2020). Social Networks and Supply Chain Management in Fish Trade. SAGE Open, 10(2), 2158244020931815.
Read MoreMelián-González, S. & Bulchand-Gidumal, J. (2016). A model that connects information technology and hotel performance. Tourism Management, 53 (April 2016): 30-37.
Read MoreMelián-González, S. & Bulchand-Gidumal, J. (2016). Worker word of mouth on the internet: Influence on human resource image, job seekers and employees. International Journal of Manpower, vol. 37 (4): 709 – 723.
Read MoreBulchand Gidumal, J. & Melián González, S. (2016). Cómo invertir en TIC para maximizar el resultado hotelero. XI Congreso Internacional de Turismo y TIC, TURITEC 2016. Malaga, Spain. ISBN: 978-84-617-5596-7.
Read MoreNoval de la Torre A., Bulchand Gidumal J. & Melián-González S. (2016) Compromiso organizativo de los médicos de urgencias de los hospitales públicos españoles. Anales del Sistema Sanitario de Navarra, Vol. 39, No. 3, pp. 371-378
Read MoreMelián-González, S. & Bulchand-Gidumal, J. (2016). Análisis de la actividad desarrollada en el turismo colaborativo: el caso Trip4real. XIX Congreso de AECIT (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo). Adeje, Santa Cruz de Tenerife, noviembre de 2016. ISBN 978-84-617-5964-4
Read MoreBulchand Gidumal, J. (2016). Aprendizaje profundo y su impacto en turismo, en La actividad turística española en 2015. Edición 2016 (pp. 419-422). ISBN: 9788490774441. Editado por AECIT. Editorial Síntesis.
Read MoreBulchand Gidumal, J. & Melián González, S. (2016). Una guía para entender la economía colaborativa: de clientes-consumidores a individuos-proveedores. Amazon Kindle Direct Publishing y CreateSpace. ISBN: 978-84-617-6654-3, 978-84-617-6564-5 (ebook).
Read More